FANDOM

Aris

Tęczowa Dobroć

Aris Silly Filly by Nikita2004.png
Zajęcia Pomaganie
Rodzina
Rodzice Shinda i Rich
Rodzeństwo Anabella i Jeck
Dziadkowie Milka i Żakon
Krewni Alisa i Drako
Aris - Alikorn, Klacz która uczy się w szkole, w małej wiosce, niedaleko Ponyville o nazwie Fairyland.

Okoliczności PowstaniaEdytuj

Stworzyłam brudnopis i zaczęłam pisać. Nie wiem co mi się stało że tak nagle zaczęłam pisać artykuł o alicornie. Wygląd pomyślałam będzie taki sam jak kiedyś miała wyglądać Nikita. Długo myślałam nad imieniem więc zobaczyłam w necie. Na początku miało być Anabella, lecz pomyślałam że trochę przesadzone jak na kucyka z małej wioski. Oglądałam i zauważyłam imię Aris i wiedziałam że to będzie właśnie to imię. Przed wymyśleniem imienia kiedy miała to być jeszcze Anabella pomyślałam że to będzie córka dwóch kucyków, jednorożca ogiera i klacz alicorn. Miała to być matka która jest córką księżniczki. Ale to by było bardzo nieciekawe więc jej rodzicami stały się dwa kuce ziemskie. Imię Anabella było dla jej starszej siostry która mieszka w mieście Manehatan. Ma też starszego brata Jecka, który mieszka razem z Aris i ich rodzicami.

WyglądEdytuj

OgólnieEdytuj

Na pewno w oczy rzucają się jej tęczowe włosy i kolor sierści Aris. Biały idealnie pasuje do kolorów tęczy. Jej oczy też pasują to tego wszystkiego.

GrzywaEdytuj

Grzywa Aris jest bardzo długa, która ma kolory tęczy. Pod koniec, grzywa lekko się zakręca.

OczyEdytuj

Oczy Aris rzucają się w oczy. Są one koloru jasno różowego. Jej rzęsy są jak u normalnego kucyka, gdyż jej rodzice mieli takie same.

SierśćEdytuj

Sierść Aris jest jak biała jak śnieg.

CiałoEdytuj

Aris jest szczupła.Na pewno jest troszeczkę większa niż inne kucyki lecz nie tak duża jak inne Alicorny. Jest najwyższa z rodziny, ponieważ jest alicornem.

CharakterEdytuj

OgólnieEdytuj

Klaczka jest bardzo skromna pomimo tak rzadkiej rasy i koloru włosów. Jest tak lekko nieśmiała gdy rozmawia z chłopcami. Odważna jest, ale boi się pająków jak każde inne klacze z jej klasy.

ZaletyEdytuj

Klacz jest pracowita. Jest też wyrozumiała, gdyż nie każdy ma np. róg bądź skrzydła i nie używa ich w zabawie z ziemskimi kucykami lub innymi rasami kucyków.

WadyEdytuj

Aris ma tylko jedną wadę. Czasami lubi poleniuchować.

ŻyciorysEdytuj

Od NarodzinEdytuj

Aris urodziła się w Canterlockim szpitalu. Pochodziła z mało zamożnej rodziny. Była jak jej rodzice ziemskim kucykiem. Miała białą sierść i czarną grzywę.

Aris mały alicornEdytuj

Pewnego dnia kiedy Aris bawiła się ze swoim ojcem w ogrodzie, podszedł do nich pan bóbr z teczką umieszczoną pod pachą. Aris nie zauważyła gościa dopóki jej ojciec Rich przestał się bawić a z jego ust zniknął uśmiech. Nie rozumiała co się dzieje. Jej ojciec nigdy nie był smutny ale tego dnia w obecności pana bobra, Rich był czymś
Aris kuc ziemski by Nikita2004.png

Aris źrebię

bardzo wstrząśnięty.

- Aris idź do domu. - usłyszała polecenie. Zaskoczona spojrzała na ojca ale posłuchała jego rozkazu. Zanim zdołała dojść do domu jej matka Shinda wyszła na werandę. Aris ostatni raz zmierzyła trójkę dorosłych nic nie rozumiejącym spojrzeniem i zniknęła za drzwiami domu. Gdy tylko zamknęły się za nią drzwi pobiegła do swojego pokoju i po cichu otworzyła okno. Okno pokoju skierowane było na ogród dlatego wszystko słyszała o czym rozmawiają dorośli.

- Panie Rich - dobiegł do niej głos nieznajomego. - po długich miesiącach nasze poszukiwania dobiegły końca.

- To znaczy, ze znaleźliście ją? - dopytywała Shinda.

Aris zastanawiała się o kogo chodzi. Zaciekawiona podeszła bliżej do okna i nasłuchiwała. W tym samym momencie do pokoju wszedł starszy brat Aris. Klaczka szybko odeszła od okna i zapytała.

- O czym oni mówią - zapytała Aris lekko szlochając? Brat Aris Jeck ciężko wzdychnął i opowiedział wszystko Aris.

- Masz siostrę - powiedział Jeck.

- Ja siostrę i w ogóle czemu nikt mi o tym nie powiedział.

- Twoja siostra pewnego razu zaginęła w poszukiwaniu jagód do konfitury - powiedział Jeck.

- I teraz ją odnaleźli? - zapytała Aris z nadzieją.

- Tak - przytaknął brat porozumiewawczo. Wtedy do pokoju weszli rodzice Aris ze starszą siostrą Aris, Anabellą.

- Aris oto twoja siostra Anabella... - zaczęli rodzice.

- Tak już wszystko wiem - odpowiedziała Aris.

- To dobrze nie chce już do tego wracać - dodała Shinda.

Wtem do pokoju wszedł pan bóbr.

- Czy bym mógł porozmawiać chwilę z waszą córką - zapytał.

- Oczywiście, Aris idź do pana bobra.

Pan bóbr i Aris wyszli na korytarz.

- Witaj muszę ci coś wyznać. - powiedział pan bóbr.

- No, proszę bardzo zamieniam się w słuch - odpowiedziała Aris jakby nigdy nic.

- Twoja siostra jest czymś zasmucona i musisz wybrać się do czarownicy, która mieszka w lesie. - powiedział pan bóbr

- Ale rodzice nie pozwolą mi wybrać się do lasu sama - powiedziała Aris z lekkim strachem.

- Pójdź w nocy - zaproponował - bóbr.

- Aha i jak ty możesz mówić? W Equestri nie mówią zwierzęta - zapytała Aris, która wiedziała że coś tu nie gra.

- Jestem zaczarowanym zwierzęciem - odpowiedział pan bóbr i sobie poszedł.

W nocy zaspana Aris wyszła po cichu z domu zabierając prowiant. Kiedy była w lesie pomyślała "Ten dom powinien tu gdzieś być" Nagle ujrzała chatę czarownicy. Aris bała na początku wejść ale się odważyła.

- Dzień dobry, nazywam się Aris i czy pani jest tutejszą czarodziejką?

- Me imie to Alissa i czarowaniem zajmuje się zawodowo - odpowiedziała klacz z uśmiechem

- Cóż w nocy źrebię małe ode mnie chce? - dodała pytając Aliss

- Moja siostra Anabella coś jest ostatnio smutna, dopiero wróciła do domu.. - powiedziała z lekkim strachem klaczka.

- Musiała wdepnąć w roślinę o nazwie Smutnolissa powoduje że kucyk jest bardzo smutny - powiedziała Aliss z poważnym wyrazem twarzy.

- Jest jakieś antidotum? - zapytała z nadzieją mała klacz.

- Jest tylko jedno antidotum, twoja siostra musi ujrzeć tęcze, ponieważ jest ona przeciwnością smutku - stwierdził Alissa.

- Ruszam w drogę! Gdzie mogę znaleźć tęcze? - spytała bardzo podekscytowana a zarazem troszkę przestraszona Aris.

- Tęcza jest okazem rzadkim tylko pegaz może ją wyczarować, mowa tu jest o pegazie z kolorowymi jak tęcza włosami, pamiętaj lecz na drodze swej do tęczy będziesz miała test czy jesteś wystarczająco inteligentna - Aliss odpowiedziała z lekką tajemniczością.

- Test? Muszę już ruszać dziękuję za informacje Alisso! - krzyknęła Aris i już jej nie było.

Aris poszła w głąb lasu. Po dłuższej wędrówce ujrzała jastrzębia, który zaplątał się w gęsty uścisk z lin. Klacz czym prędzej pogalopowała do niego i próbowała go uwolnić z lin. W końcu jej się to udało lecz zajęło jej to bardzo dużo czasu. Jastrząb wzleciał ku górze i w blasku księżyca Aris cała zalśniła. Kiedy blask stracił moc Aris zobaczyła że wyrosły jej skrzydła. Jastrząb spojrzał na Aris i powiedział :

- Twoja cierpliwość pomogła uwolnić mnie z gęstych lin. W nagrodę za twój uczynek podarowałem ci skrzydła byś mogła latać szybko jak każdy jastrząb.

Aris nie zdołała się obejrzeć a jastrzębia już nie było. Poszła dalej. Wtem dostrzegła na ziemi małego kucoskrzata, który uciekał przed Aris wołając "Złap mnie, złap mnie". Klacz próbowała go schwytać lecz było to niemożliwe. Zastawiła więc pułapkę na małego skrzata i czekała. Nie potrwało to długo i skrzat był w uwięzi. Aris go wyjęła i powiedziała.

- No i co złapałam mnie co masz mi do powiedzenia? - zapytała chytrym głosem.

- Do powiedzenia? Zobaczysz za sekundę - powiedział skrzat. Wtem podskoczył i w blasku księżyca Aris znów zalśniła. Kiedy blask opadł Aris miała już teraz róg i skrzydła. Stała się Alicornem.

- Twój spryt mnie przechytrzył i zdołałaś mnie złapać. Należy ci się nagroda dałem ci róg byś mogła czarować. - powiedział.

Aris pomyślała "Mam skrzydła i nawet róg, potrzebuję jednak tęczowych włosów". Ni z tąd ni zowąd na niebie pojawiła się tęcza. Aris była uradowana, lecz z jej domu nie było można zobaczyć tęczy. Aris wzniosła się w
Aris Silly Filly by Nikita2004.png

Aris po przemianach.

powietrze i poleciała do tęczy najszybciej jak potrafiła. Kiedy była przy niej nie wyhamowała i w nią wleciała. Tęczy już nie było na niebie tylko na grzywie Aris. Klaczka była bardzo uradowana i nie zdołała nawet zobaczyć że jest już ranek. Popędziła do domu jak jastrząb, lecz nie miała już sił więc za pomocą magi prze teleportowała się do domu. Rodzice Aris kiedy ujrzeli Aris nie uwierzyli że to ona. Klacz powiedziała całą historię i odtąd Aris jest alicornem.

Aris dzięki swej cierpliwości i sprytowi zdobyła przyjaźń jastrzębia i skrzata, którzy byli magicznymi legendarnymi stworzeniami.

Ten kucyk ma pozwolenie na alikorna
Twilight Alicorn by Hasbro.png
Jego rasa jest uzasadniona ciekawą historią, obszerną treścią i interesującymi obrazami.
Jeśli zobaczysz Alikorna bez tego szablonu, prosimy o poinformowanie Administracji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki